vilken toppen dag.

hejhopp.
vädert har varit på topp, likaså mitt leende.

dagen började med att jag och mamma kilade iväg på en runda och handlade lite nytt till mitt rum.
sedan så fort jag kom hem kände jag att det var dags att inhandla lite nytt till garderoben, så blev 10 nya plagg som räknas komma i mitten av nästa vecka, ser jag fram emot! :)
efter man klickat hem det så fick mamma ett sms om att vi hade ett paket att hämta, och där var bara en massa saker till mig.. vilken dag alltså! :)
nu mot kvällningen kom caroline hit, så åt vi varsin glass och pratade ute på balkongen.
sen kilade hon hem för ca 1 timme sedan och då började en film på tv som jag ligger i soffan och kollar på just nu. (dock sett den tidigare) men vad gör det när snygge-travolta är med? ;)

sakerna till rummet.

en orkide (blomma) dock i plast, men likabra det i och med jag inte är den bästa på att hålla dom vid liv höhö
en "ljuslykta" som man kan fylla med valfritt innehåll
en ehm, ja en boll-liknande sak prydnad.
sedan två afrikanskatavlor, dösnygga! :)

de vi skickat efter.

ett par sommarskor.
ett skärp.
ett vitt långt linne. (klänning)
en bikini överdel (har redan svart underdel som är ny)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0