morgondagens planering.

ihknej, imorgon är en lång dag och har en hel del att hinna med.


◊  göra mig i ordning samt äta frukost.
◊  kila till stan med mamma för att handla lite saker.
◊  när jag kommit hem blir det att färga håret.
◊  skölja av färgen samt duscha (raka benen osv.)
◊  föna håret, platta det och förmodligen locka det lite grann.
◊  sminka mig och sätta på kläderna som ska bäras under kvällen.
◊  sen ska jag se till att vara klar till runt 18 för att befinna mig på plats vid 18.30
◊  därefter kommer jag spendera min kväll hos julia som fyllt 18 år.

ska försöka fota de jag ska ha på mig imorgon, om tiden räcker till vill säga
annars kommer jag ha min kamera med mig såklart så då kommer en hel del bilder då.

Kommentarer
Postat av: Jonasmolly

really good site!!

2011-03-28 @ 11:46:28
URL: http://jonasmolly.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0