min dag.

ligger just nu i soffan (som vanligt) brukar sova här i och med att jag opererade ryggen för ett tag sedan.
blir att sova om en liten stund, ska upp tidigt imorgon för att fixa lite dricka till dagen/kvällen
därefter blir det att möta upp ett par fina vänner och bege sig till helsingborg.

annars har dagen varit lugn, har inte hänt alldeles för mycket.
varit hos läkaren med halsen men det visade negativt på halsfluss vilket är bra.
sen kom caroline hit en svän mot kvällningen så chillade vi vattenpipa på balkongen därefter lagade vi lite mat
sen begav hon sig hemåt för att sova, ska upp tidigt imorgon somsagt.

men vi hörs imorgon innan jag beger mig om inte tiden rinner iväg.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0