gårdagen, galen!

hejhejhej.
ligger i en hård hotellsäng nu och kollar på kanal 3. (vill hem, JA)
myggbett som kliar och smått ont i halsen.

hur som helst, igår åkte vi ner till hamnen (festställen här i turkiet).
sjuktös och jag gillade det riktigt mycket, dom är väldigt mycket för lysrör i olika färger, likaså i taxin hah.

fick en puss på kinden av den sexiga bartendern (bild kommer)
sen när vi var inne på robin hood skulle josefine fota mig så kommer en mullig turk och ville vara med,
så han bara "can you kiss me?" hahhaha, hell no! så han fck pussa mig på kinden och sen sprang man snabbare än fan efter. hahha!

efter en del timmar och efter att ha slösat en hel del pengar så tog vi närmsta taxin hem.
och som jag skrev innan, även i taxin var det party, hög musik och blinkande lysrör hahaha!

när vi kom till hotellet blev det upp snabbt byta om till bikini och hoppa i poolen
tills vakten kom och sa att dte var något fel så vi fick gå upp hahha.
därefter blev det dusch sen makaroner och någon sås och en nattacigg för min del.

idag när jag vaknade mådde jag faktiskt helt ok, men det kan ha varit för att jag sov till 13.00 här HAH!
men tack för en galen kväll igår, och självklart var kameran med så bilder kommer upp så fort jag är hemma! (:

puss, saknar er där hemma! ♥

Kommentarer
Postat av: Elinor

..... Cassandra... " och en nattacigg för min del." WTF?!

2010-07-19 @ 19:05:04
URL: http://eelilicious.blogg.se/
Postat av: Elinor

Dock måste jag ju erkänna att det inte gör något, jag saknar dig lika mycket !! :( <3

2010-07-19 @ 19:59:21
URL: http://eelilicious.blogg.se/
Postat av: Emmaah

Åh mysigt, vill också <3:) saknar dig fan kom hem<3

2010-07-20 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0