dag 1.

hejsan.
som jag skrev i tidigare inlägg så fungerar inte mitt internet så jag kommer att blogga från josefines dator,
kommer lägga in bildern jag fotar på hennes dator så kommer det bli några bilder iaf.
(sen kommer det fler när jag kommer hem)

idag har vi mest tagit det lugnt, solat badat ätit gott, druckit några drinkar och kollat på eurovision show.
har även fått kontakt med en turk som är lagom efter, haha!
ska ut och festa med han m.fl imorgon, om inget blir ändrat.

    

försökt ett bra tag nu att lägga in fler bilder, men det tar alldeles för långtid.
men här är iaf en bild från när vi flög hit och en bild på vår utsikt från balkongen.
där vi ligget och steker med andra ord! ;)

(klicka på bilderna för att få dom större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0