i skolan.

dagen började med att jag gjorde mig i ordning lite smått, vid 08.45 kilade jag till bussen
för att åka till skolan.. när jag väl hoppat på bussen hör jag sara skrika: cassandra! :)
så bussresan spenderade jag tillsammans med henne, timmie samt emma.

när jag väl var framme på södervärn stod cathleen och sophia och väntade på mig,
därefter kilade vi vidare till buss nr2. blev sjukt sugen på ostbulle,
kanske för att sara hade det på bussen, hmm!? ;)

därefter började skoldagen med hjärt och lungräddning, gick bra faktiskt (kommer bilder senare) men just nu sitter jag i skolan så bilderna får vänta. nu ska jag kila till svenskan som börjar 13.10,
vi hörs när skolan är slut.
puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: sara

du kunde ju ha tatt en ostbulle ;) haha. <3

2010-02-08 @ 17:05:27
URL: http://sarelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0