svar på era frågor!




anonym: gud vad söt du var! :o
sen till frågan kan inte du lägga in en bild på hur du lockar ditt hår? :)
 tack så jättemycket. :))
jag har fått den frågan förr så jag ska ta mig tid och visa hur jag lockar mitt hår, kommer förmodligen locka håret imorgon så kanske redan imorgonkväll.

lovisa: kan inte du lägga in fler bilder om dagarna?
jovisst kan jag göra det, får börja bära med mig min kamera om dagarna.. ;)

lijnä: hade du kunnat vara med i paradise hotell?
samtidigt som det hade varit en häftig upplevelse så är det inget som faller mig i smaken,
är inte den som vill ha uppmärksamhet, håller mig gärna ifrån det.
sen det där att man ska spela ett spel för att försöka vinna det hela är inget jag klarat av,
jag och lögner går inte ihop och är det är inget jag föredrar. :)

hoppas att ni är nöjda med era svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0