scrobble this.

vet inte vad det är med mig, ännu en sömnlös natt då tusen tankar flyger runt i mitt huvud.
känns som jag hamnar i mitten av allt drama {inte för att jag är delaktig, men för att jag finns för mina vänner}
och nej, det är absolut inget emot dom det är min egen vilja och jag gör det för att jag vet att dom gjort detsamma för mig! som jag skrev i tidigare inlägg har det varit en händelserik helg, finner egentligen inga ord mer än drama!
sedan att det finns såkallade vänner som sedan slår sin kompis i "offerts" lägenhet, ja ni hör ju själv hur det låter?
retards, minst sagt!

kanske dags att öppna en bok och försöka koncentrera mig på det istället för allt runt omkring.
lite egentid hade jag inte tackat nä till - magaluf 2011, jatack!

 

Kommentarer
Postat av: emmmmaweman

Hahaha jaaa antagligen

2010-12-13 @ 14:54:38
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0