tidsfördriv

Sagt nej till sex: Jaa-a!
Varit medvetslös: mm, ung och dom.
Hånglat med nån riktigt ful: riktigt ful kan jag väl inte påstå.
Hånglat med fler än 50 pers: 50, nja det tvivlar jag starkt på.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nix
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Blivit full på ett släktkalas:
Varit full i skolan: nejdå.
Blivit portad ifrån en krog: nej, inte det heller.
Varit otrogen: hell no.
Slagit sönder en tv: nej
Önskat att du var det motsatta könet : tanken har väl slagit mig, hah.
Överdoserat: neix
Åkt ambulans: japp, 2 gånger.
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: hoppas jag inte.
Slagit ner någon: nix.
Skämts över dina föräldrar: nej!
Skämts över dig själv: nja nej.
Ätit från en papperskorg: öeh nej.
Kissat ner dig av skratt: inte inom de närmsta åren iaf!
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja. 
Dricker du: det händer, men håller mig till rätt mängd.
Vem är din bästa vän: min mamma, utan tvekan! men har många bra vänner.
Vad är du mest rädd för: att förlora de som står en närmst.
Vilka kläder sover du i: det beror på, underkläder och något slappt linne.
Vart vill du gifta dig: något varmt och fint land vid solnedgånger (höh)
Vad hatar du verkligen: falska personer.
Varit kär: varit och är kär. 
Är du ett hälsofreak: nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? inte vad jag kan minnas, men när jag var mindre möjligtvis?
Är du ensam nu: allmänt ensam: nej, älskling ligger bredvid.
Vill du gifta dig: både jag och nä, har mina fantasier 
Vill du ha barn: ja, om några år så. 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: älskling
Såg dig gråta: minns inte.
Fick dig att gråta: ingen, räknas en film? hah 
Du delade en drink med: ingen aning.
Du gick på bio med: elinor och annie.
Skällde på dig: oj, det minns jag inte.



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: nej
Köpt någonting: japp
Varit sjuk: nej.
Sjungit: jadå
Saknat någon: ja
Haft sex: 

JAG HAR:
Digitalkamera: ja det har jag.
Telefon på rummet: ja
Egen dator: ja, två stycken.
Husdjur: 1 katt och 1 ödla.
Bra kompisar: japp.
Tar du receptbelagda mediciner: slutade när jag åkte till turkiet. (pga operationen)
Vem vill du fika med just nu: älskling. 

SEX, KÄRLEK OSV:
Har du någonsin haft fyllesex? ja
Har du hånglat med någon av samma kön? ja
Har du träffat någon internetperson? japp.
När var din första kyss? dunno.
Hur gammal var ditt äldsta hångel?: äldsta, hmm... ingen aning. 
Och yngsta? dunno.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Vad tycker du om kärlek? dålig erfarenhet men just nu underbart.
Har du flashat/strippat nångång? nej.
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja.
Har du svårt för att bli kär? både ja och nej går inte och blir kär hur som helst iaf.
När kysste/hånglade du med någon sist? idag.

Ångrar du det? neeeeeeeeej. 

Är du singel? ja, men träffar christtoffer sen några månader tillbaka så hoppas det leder till något bra.
När fick du senast en komplimang? idag.

Kommentarer
Postat av: therese

tävlingen om en webbcamera är nu avslutad, vann du? Klicka dig in på länken och ta reda på det!



http://tsundin.blogg.se/2010/december/congrats.html

2010-12-27 @ 19:45:45
URL: http://tsundin.blogg.se/
Postat av: Felle =)

Var hittar du dem fråge grejerna? :P

2010-12-28 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0