start of something new.

rubriken säger allt,
även om det kommer ta flera dagar så måste man börja någonstans! 
ska inte ge upp, ska tro på mig själv att jag klarar det för innerst inne vet jag att jag klarar det.
allt har sina för och motgångar, även detta!

påtal om annat, sitter och funderar på om jag ska sätta på mig kläder och vandra hem till mamma
det enda som får mig till att tveka är kylan, ge mig sommar!
får väl bli att stanna här tills klockan närmar sig 09 då jag ska vandra till bussen.
sen tar jag bussen hem till mamma efter skolan och spenderar natten där. {förmodar jag}
nej, nu ska jag ta något att dricka,
puss på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Nice! ja absolut, själv då? :)

2010-12-20 @ 08:39:28
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A

sv: haha okej ! :) vad ska du hitta på idag då? =)

2010-12-20 @ 11:10:19
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0