min fredag.


(här är några bilder på mig och sara från igår.)

dagen började med att sara hängde med mig för att jag skulle till skolan för att göra prov.
därefter åkte vi hem till mig sov en stund.
när klockan var runt 17-tiden hoppade jag in i duschen sen åt vi strax efter det, gjorde oss i ordning och mötte upp fina vänner i stan för att sedan gå till a9 tillsammans.
spendera en del timmar på a9 och blev en tequila shot för min del trots smärtstillande.
sen rebeckas "tequila ordning" kan man diskutera.
(salt, lime, tequila)
sen round 2 lyckades hon få det i rätt ordning och då var hennes kommentar: ja, det smakade bättre än sist.
hahah, älskar den tjejen! ♥

runt 01-tiden gick vi vidare till två lejon och spendeade sista timmen där innan stängning.
när vi sedan kom utanför och var påväg hem var det en tjej som kom fram till oss,
kan väl säga att hon var en ras för sig själv.

sara hade en tänd cigg i hansen, så erbjöd sara sig att hon tjejen kunde få den.
det första tjejen frågade var, vad är det? 
sara: cigg
 tjejen, hasch?
sara: nej cigg.
tjejen: synd, det hade inte gjort något om det var det.

sen efter att hon tagit ett bloss så säger hon, jo klart det var hasch jag känner ju kicken.

jag tyckte bara allt var så sjukt löjligt så gick en liten bit bort, då hon frågar varför jag såg bitter ut.
sen började bråket, så vakterna fick komma ut och dela på oss osv, herregud vilken tjej.
till och med hennes pojkvän skämdes över henne, vilket jag förstår.
tjejen skulle föreställa sig vara 24 och hade beteende som, ehm ja jag vet inte (?)

folk som inte kan hantera spriten bör inte ens dricka.


Kommentarer
Postat av: Ibrahimnatalia

really good site!!

2010-12-10 @ 10:51:48
URL: http://ibrahimnatalia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0