friendship never end.



snart 6 års vänskap, och så många fler år ska det bli.
bra som dåliga minnen, sjuka som mindre sjuka
 (skrattar jag bara tänker på vissa av våra minnen, haha x 3)


x  springa ut i bikini i ösregn.
x  sänkt mer än benen orkat bära (haha)
x  långa nätter med vattenpipa och alkohol.
x  körskolan mitt i natten - sara förstår iaf, hha!
x  bakat kladdkaka då resultatet slutat med smet. (satte bara igång ugnen och glömde värmen, hah!)
när ambulansen fick komma och hämta mig, kaos haha.
hällt mjöl på varandra, så rektorn blev arg
förstört ett helt uppträde genom att skratta bort låten.    (jag vill vara din margareta)
vår fina dans på borden till Danne Stråhed.   (vi bygger en bro)
sen fick vi för oss att jag skulle ha saras säng, så vi bar hennes säng från hennes till mig (sjukt) haha!
kört moppe utan körkort, med polisen bakom oss körde jag mot rött i full fart.
jag skjusade sara på styret inne på min gata, sen kommer polisen (helt omöjligt egentligen)
    så sara hoppar rakt in i staketet och jag halvt dör av skratt.
jag skulle testa ta en partyshotter och julmust,
    vilket slutade med att julmusten svämmade över och jag fick allt i knäet och sara vek sig dubbelt av skratt.
sen när jag skulle ta öl från hemkunskapen, så kommer läraren bakom och frågar vad jag gör så svarar jag:
    jag knyter skosnörena. så svarar klokesara: men du har ju inga skosnören!  
   (vilket jag inte hade heller, det var sommar)
fuskat till ett matteprov, så satt vi i varsin skrubb och ringde över till varandra och gav varandra svaren.
JA, detta var en del av allt vi gjort - memories that never fade out.

i love you.


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha asså vi har verkligen en jädrans massa sjuka minnen! och det kommer bli minst lika många ! kan verkligen se allting framför mig haha! du är inte riktigt klok du :D raggar på 40 - 50 åringar och allt, denna listan kan bli flera meter lång om vi hade kommit ihåg allt sjukt vi har gjort, som valborg för typ tre år sedan, cyklar nästan ner i stora diken mitt i vägen, ramlar ut från solarium,kastar ägg över hela skolan, hoppar ut genom fönrena mitt på lektionerna, vi är sinnes sjuka egentligen, men fan va roligt allt va, och vårt fina uppträdande vi gjorde på vannhög, jag har nog aldrig skämts eller skrattat så mycket i heeela mitt liv, kan riktigt se hur du springer ut från scenen när vi har stått och skrattat ihjäl oss i mickarna på scenen, och sen när du blir utputtat dig igen !love you bebu <3

2010-08-05 @ 22:30:07
URL: http://sarelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback