det blev en galen lördag.

 

började med att jag, sara och emma satt hemma hos mig och drack lite smått innan
berg och lina kom och hämtade oss,
därefter blev vi körde hem till caroline för att fira henne som fyllde 18 år igår. ♥

när vi kom hem till caroline blev det en massa dricka och bra musik.
och vid 23-tiden drog vi ner till a9 (en resturang) och fortsatte där.

innan vi drog hem stack vi inom shell och handlade korv.

- hahah, kom att tänka på en sak!

jag skulle ha en korv med lite ketchup, sen skulle caroline ha en med vitlök.
efter jag ätit en bit av korven så säger jag: fyfan vad starkt!
sen ett tag efter jag sagt det så säger caroline: min korv smakar ketchup!
- ja ni förstår säkerligen själv att hon fått min korv och jag hennes.
- haha. ♥

sen ett tillägg: mamma hällde upp varsin shot till oss tre.
men sara ville först göra sig i ordning innan hon tog sin, så jag och mamma tog våra sålänge.
så iaf, när sara står och gör sig i ordning tog jag hennes shott också och hällde i shotglaset
(såg ingen skillnad på cocan och gajolshoten)
emma som såg det skrattade något otroligt, sen när vi berättade för sara så skrattade hon minst lika mycket.

det blev en lyckad kväll och jag mådde som förtjänat när jag vaknade sittandes med kläderna på, hmm? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0