man glömmer lätt insidan

* eftersom man bara ser det yttre.

nu är jag så sjukt pepp på att göra någonting åt mig själv, börja tänka på vad jag äter och liknande.
denna gången ska jag fullfölja det + att det skulle nog bli jättebra inför operationen likaså till sommaren! ;)

ochja, jag är fullt medveten om att man ska accetera sig själv för den man är, vilket jag gör.
men vem tackar nä till en slankare kropp och ett mer naturligt yttre? - inte jag iaf. 
imorgon är startet på något nytt och efter jag återhämtat mig (efter oerationen)
ska gymkortet finnas i mina händer.. det lovar jag!

hörde att min bror gick ut i köket, tänkte rusa ut där nu och dela några ord.
världens bästa bror, utan tvekan!
puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0